sobota, 22 października 2011

Shopping!

Miałam dziś przedstawić wam kolejną stylizację, niestety dopadło mnie choróbsko, więc dziś ze zdjęć nici, mam za to nadzieję, że jutro mi się uda. Z chęcią dodawałabym ich więcej, ale brak czasu skutecznie mi to uniemożliwia. Jedynie w weekendy mam chwilę by pstryknąć jakieś foty, także proszę o cierpliwość:) A teraz moja lista zakupów, czyli rzeczy które zakupiłam w ostatnim miesiącu. Na 100% pojawią się niedługo w jakichś moich outfitach.

Czarne lity kupiłam na ebayu, tak, wiem że u nas już w sklepach internetowych są dostępne, ale wszystkie mają jakieś 14cm obcasa, a dla mnie to za dużo, gdyż praktycznie cały dzień chodzę lub stoję, więc moje stopy by tego nie przetrwały. Te mają obcas 10cm i platformę 3,5cm. Idealnie jak dla mnie.Cena taka sama jak u nas czyli ok.170zł z przesyłką.

Collar neklace to kolejny hit tego sezonu:) Szukałam jakiegoś niepowtarzalnego,takiego który zachwyci mnie od razu... i znalazłam:) Kupiony również na ebayu za ok.40zł z przesyłką.

A tą jeansową koszulę Dorothy Perkins udało mi się wylicytować za niecałe 25zł (na ebayu). Opłacało się, jest idealnie dopasowana i wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciu.

zdjęcie zapożyczone od sprzedającego
Zielona maxi skirt to mój kolejny nabytek. Wyszukana na allegro za niecałe 100zł z przesyłką. 

Na allegro znalazłam również panterkową torbę- teczkę za ok.50zł z wysyłką. Do zielonej maxi skirt będzie pasować idealnie:)

Z tej sukieneczki Top Shop'u jestem wyjątkowo zadowolona, nową z metkami znalazłam w miejskim outlecie za niecałe 50zł:)

Satynowa chusta z New Looka za ok.25zł.

Satynowy bieliźniany gorset z New Look'a za ok.70zł. Ostatnio bardzo mi się podobają i już poluję na kolejny:)


Tak, jestem zakupoholiczką.

6 komentarzy:

  1. co robisz na co dzień? też zajmujesz się modą? świetna sukienka i naszyjnik! czekam na stylizacje z nimi! agnes

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie, moja praca nie jest ani troche zwiazana z moda;/ a bardzo bym chciała:) jak tylko wyzdrowieje porobie jakies foty:) dziekuje bardzo za tak zyczliwy komentarz pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. a czy ten naszyjnik jest dostepny w sprzedazy pod jakims linkiem, czy to pojedynczy egzemplarz? bardzo wpadl mi w oko :) agnes

    OdpowiedzUsuń
  4. to niestety był pojedynczy egzemplarz, ale wyślij mi maila podeśle Ci linka gdzie go kupiłam, może znajdziesz jeszcze taki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. 530zł? Też lubię zakupy, ale na szczęście w second handach wychodzi mi tanio. Też od jakiegoś czasu marzę o długiej spódnicy. Właśnie doszły materiały które zamówiłam, więc niedługo będę miała.

    OdpowiedzUsuń