niedziela, 27 listopada 2011

aztec gold

Wreszcie udało mi się upolować śliczną pelerynę w azteckie wzory:) Buszując po necie natrafiałam na mnóstwo podobnych, jednak żadna nie była "tą" jedyną. Ceny tez pozostawiały wiele do życzenia, dlatego też po wielu, wielu godzinach przeglądania i kalkulowanie co się opłaca a co nie, moją uwagę przykuła pelerynka, która macie okazję tu oglądać. Koszt: ok.100zł  z przesyłką wydał mi się najrozsądniejszą opcją, a wzór i kolor bardzoo przypadły mi do gustu.

Przypominam o konkursie! Dziś ostatni dzień!

Just wanted to remind it's the last day of my Giveaway!








cape & ring VJstyle | necklace & lita ebay | bracelet New Look | leggings no name | bag TopShop

3 komentarze:

  1. wspaniała ta pelerynka!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolory.;) bardzo klimatyczne zdjęcia. jestem na tak! zapraszam również do mnie- nowy post : http://kofejna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. For the giveaway?
    debby_f@hotmail.it

    OdpowiedzUsuń