poniedziałek, 7 listopada 2011

What's HOT?! Palazzo trousers

Spódnico spodnie znów modne, tym razem wchodzą z wielkim hukiem na salony. Bloggerki już je pokochały, a pozostali skrycie marzą by je mieć i wyglądać w nich tak zjawiskowo jak one. Cóż, wiosna i lato 2012 to będzie ich 5 minut, więc radzę się w nie zaopatrzyć, bo będzie się działo:) Zapytacie: no ale jak to? po co? A no po to, by wydłużyć nogi, przecież to o to nam kobietom ciągle chodzi. Gruszki powinny podskakiwać z radości (jak ja ;p) bo w końcu ktoś się nad nimi ulitował. Ale uwaga, i tu modowe wpadki mogą się przydarzyć, bo trzeba wiedzieć z czym je łączyć, no ale od czego macie mnie:)

A więc do palazzo pants zakładamy:
* tak zwane topy "v-neck", bez rękawów lub koronkowe,  gorsety i wszystko co przylega do górnej części naszego ciała. Dwoma słowami: obcisła góra!
* buty: koturny jak najbardziej, szpilki oczywiście (by wydłużyć jeszcze bardziej!) dziewczyny ze szczupłymi i naturalnie długimi nogami mogą pozwolić sobie na płaską podeszwę, ale my gruszki NIE!, i w zasadzie takie, które mają jak NAJMNIEJ ozdób
* paseczek w tali mile widziany, ale nie jest obowiązkowy

POD ŻADNYM POZOREM NIE zakładajcie długich marynarek oraz topów czy bluzek "oversize" lub różnej maści szalików (to tak jak zakładanie butów wiązanych w kostkach).

A teraz kilka inspiracji:)
*zdjęcia wyszukane w necie, nie są mojego autorstwa ani nie przedstawiają mojej osoby.








2 komentarze:

  1. Jakoś nie przypadł mi ten trend do gustu ale Ty dajesz bardzo dobre wskazówki.
    Zapraszam na mojego bloga i do obserwowania
    www.black-eyed-monster.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro palzazzo pants to może i na harem pants się skusisz? ;-)

    OdpowiedzUsuń