poniedziałek, 16 lipca 2012

sneakersy na koturnie?

Moda na trampki na koturnie powróciła ze zdwojoną siłą, tym razem nie przejdziesz obok niej obojętnie. Albo ją pokochacie albo znienawidzicie. Ja sama jeszcze niedawno byłam po tej drugiej stronie, ale teraz całkowicie zmieniłam zdanie, i już planuje zakup tych oto bucików, zanim poznacie mój typ, przedstawiam kilka innych.




DeeZee, od góry: 169zł, 229zł, 169zł, 169zł. Jeśli miałabym wybierać z tych modeli, zdecydowanie wzięłabym te żółte.Jednak cena trochę odstrasza.

Stylowebutki, 159zł



SequinShoes, wszystkie 169zł



allegro.pl, od góry: hatti_eshop 299zl, gborzecka 360zł, deashop 150zł.





                                                   A to mój typ, Sequin shoes, 169zł



2 komentarze:

  1. mi się te buty wgl nie podobają...;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat te niespecjalnie mi się podobają. Ale widziałam kilka modeli, które mogłabym przygarnąć. U mnie nikt w takich nie chodzi, ale też nie chciałabym mieć takich butów jak wszystkie blogerki.

    OdpowiedzUsuń