wtorek, 28 sierpnia 2012

New in

Część pierwsza jesiennego zakupowego szaleństwa:)
Już jakiś czas polowałam na plecak, szukałam odpowiedniego wzoru oraz racjonalnej ceny. Przeglądając kwiatowe motywy plecaków na ebayu ceny mnie odstraszyły, już prawie zrezygnowałam, gdy zajrzałam na stonę Bershki, a tam miła niespodzianka- plecak w sowy:) za prawie100zł.
Jestem butoholiczką ("to po mamie mam") więc nowe 3 pary butów nikogo nie zdziwiły (w planach mam jeszcze przynajmniej 2: trampki i workery). Botki w kolorze camel od dawna mi się podobały, pasują w zasadzie do wszystkiego. Niebieskie lity to był zakup pod wpływem chwili, a na ćwiekowane lordsy miałam już od dawna chęć:)

WYPRZEDAŻ SZAFY klik
KONKURS (post niżej)
GIVEAWAY (below)




backpack Bershka | camel boots Wojas | blue lita Stylowe butki | studded lords DeeZee

17 komentarzy:

  1. różowe lordsy są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie to samo bym sobie kupila ;) super!

    zapraszam do siebie na nowy post z zakupami

    www.fromsarahwithlove89.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd te karmelowe cuda ??

    ___
    Zapraszam na konkurs na blogu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jej śliczny plecaczek ,naprawdę zazdroszczę <3 a co do lordsów ,mam pytanko czy rozmiar wypada prawidłowo? i czy są wygodne ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar jest prawidłowy:) zresztą tam jest podana długośc wkładki do każdego rozmiaru. O dziwo, są wygodne. naprawdę polecam:)

      Usuń
  5. ale śliczne lordsy! <3 rozmiar się zgadza, a na szerokość jakie są? nie mam zaufania do internetowych zakupów :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znów wszystko kupuję przez internet:) nie pamietam kiedy ostatnio byłam osobiście w jakimś sklepie:) szerokośc na pewno zalezy od rozmiaru, dla roz.39 pod palcami mają 8cm

      Usuń
  6. Mam pytanie, czy ten plecak mieści format A4 i czy nadaję się do szkoły, bo chcę go kupic, przez internet, a wymiary nie sa podane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, plecak jest spory, spokojnie zmieści A4:)

      Usuń
  7. JEŚLI MASZ OCHOTĘ TO ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE :) +OBSEREUJĘ <3 http://www.stylejdi.blogspot.com/2012/08/rozdanie_28.html

    OdpowiedzUsuń
  8. niebieskie buty piękne *.*
    + Zapraszam do mnie : )
    + Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Plecak jest cudowny! Sama od jakiegoś czasu szukam tego, który sobie wymarzyłam i chyba kupię taki sam, chociaż to nie do końca mój ideał.
    I lordsy <3 Ja planuję również ćwiekowane, ale czerwone ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Też szukam jakiegoś fajnego plecaka, ale takiego jak Twój nie widziałam, jest śliczny <3 A no i te botki brązowe także mnie urzekły, uwielbiam ten model :)

    OdpowiedzUsuń