piątek, 24 sierpnia 2012

Where did u get that?

Postanowiłam wprowadzić nowy cykl postów poświęconych perełkom, które udaje mi się znaleźć przeszukując sklepy internetowe wzdłuż i wszerz. Będę podawać adresy sklepów i ceny produktów.
Mam nadzieję, że przypadną wam go gustu, a może skusicie się na ich zakup? :)

Na pierwszy rzut sklep DIY You Wear Fashion . Niestety trudno mi podać jakieś ceny, gdyż ich sklep na ebayu jest chwilowo nieczynny, więc zostaje tylko czekać...lub spróbować zrobić podobne:)




Czy macie ochotę na więcej takich postów?


Przypominam także o ciągle trwającej wyprzedaży mojej szafy klik

9 komentarzy:

  1. bardzo fajny post ;) sliczne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty buty buty! sliczne :)

    kawkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! świetne, faktycznie perełki! Będę pierwsza w kolejce do kupna jeśli takie zrobisz ;) Ćwieki są mega! pozdrawiam Cię serdecznie moja 100-obserwatorko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. łooh, piękne te ubrania!
    obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne <3
    Obserwuję :)
    http://worldofgirlssorelina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow !!

    ale cudeńka !!!!!!!!!

    super są te swetry...

    ja niestety jak do tej pory - nie ogarnęłam kupowania na ebayu...

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam


    Marcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń